ویژگی های قفل ماشین ها برای جلوگیری از سرقت

ویژگی های قفل ماشین ها برای جلوگیری از سرقت

انواع دستگاه های ضد سرقت خودرو:

قفل چرخ

دستگاه های ضد سرقت قفل چرخ رایج ترین دستگاه ها هستند. ویژگی خوب آن ها این است که به راحتی به فرمان خودرو وصل می شوند تا از چرخش جلوگیری شود. این ابزارهای ضد سرقت را می توان به گونه ای تنظیم کرد که بیشتر فرمان ها را بچرخاند. آن ها دارای کلیدهایی هستند که اجازه می دهد قفل آن ها به راحتی باز شود.

 

قفل ترمز

قفل های ترمز به پدال ترمز یا کلاچ متصل می شوند. این مانع از فشردن هر دو پدال می شود، این دستگاه های ضد سرقت اتومبیل نیز در محل خود قفل شده و دارای کلید هستند تا بتوانید سریع قفل آن ها را باز کنید.

 

قفل تایر

قفل های مخصوص تایر به لاستیک ها می چسبند و از چرخش آن ها جلوگیری می کند. آن ها معمولاً از فولاد سنگین ساخته می شوند و بسته به اندازه دستگاهی که به دست می آورید، راحت می توان آن ها را در خود جای داد. قفل لاستیک دوام بیشتری دارد و اغلب برای خودروهایی استفاده می شود که به مدت طولانی در یک مکان قرار می گیرند.

قفل بازکن اصفهان اماده انجام کلیه خدمات بازکردن قفل ساختمان در اصفهان و همچنین خودرو میباشد.برای تماس با قفل باز کن سیار اصفهان در تمام ساعات روز کلیک کنید و با ما ماس بگیرید.

ردیاب های GPS

ویژگی ردیاب ها این است که به شما کمک می کند تا مکان خودرو خود را از طریق تلفن هوشمند خود ردیابی کنید. این ردیاب ها هر زمان که وسیله نقلیه شما در حال حرکت باشد پیام های متنی یا هشدارهای ایمیل را برای شما ارسال می کنند. برخی از ردیاب ها همچنین گزارشات مربوط به مکان و مقصد خودروی شما را از طریق پیام های متنی ارائه می دهند. اگر از ردیاب GPS پیشرفته استفاده می کنید، ممکن است بتوانید وسیله نقلیه خود را هنگامی که شخصی قصد سرقت آن را دارد بی حرکت کنید. معمولاً هزینه ردیاب های GPS مناسب است. همچنین ممکن است برای فعال نگه داشتن GPS خود، ماهانه هزینه ای بپردازید.

قفل از راه دور

استفاده از قفل های از راه دور روی خودرو، راهی عالی برای محافظت از خودرو در برابر سرقت است. اکثر قفل های راه دور به صاحبان خودرو اجازه می دهد تا ریموت را به تلفن های هوشمند خود متصل کنند. اگر به یاد ندارید ماشین خود را قفل کنید، مجبور نخواهید بود به پارکینگ برگردید. فقط می توانید وسیله نقلیه خود را از تلفن هوشمند خود قفل کنید. از آن جا که قفل های از راه دور بسیار ایمن هستند، سارقان خودرو نمی توانند قفل ماشین را باز کنند. شما همچنین می توانید قفل از راه دور را برای وسیله نقلیه خود خریداری کنید. قفل های اصلی از راه دور اغلب قیمت مناسب و به صرفه ای دارند. شما قبلاً ماشین خود را در مکان مناسب پارک کرده اید، مطمئن هستید که پنجره ها و درها را قفل کرده اید اما آیا این ها واقعاً برای ایمن نگه داشتن ماشین شما کافی است؟

 

سرقت خودرو

سرقت خودرو به رایج ترین جنایت در سال های اخیر تبدیل شده است و خدای نکرده، ماشین شما ممکن است مورد بعدی باشد که به سرقت می رود. سیستم ها و قفل های ضد سرقت اتومبیل می توانند برای جلوگیری از چنین شرایطی بسیار مفید باشند. وقتی قطعات خودروی شما به صورت جداگانه فروخته می شود، پیدا کردن مجدد آن ها غیرممکن است، بنابراین بهتر است در مرحله اول مطمئن شوید که خودرو شما کاملاً ایمن است. روش های مختلفی برای محافظت از اتومبیل شما وجود دارد مانند بیمه، اما این روش می تواند خسته کننده باشد و ممکن است بدون مرور هیچ چیزی به پایان برسید. یکی دیگر از راه های عالی برای محافظت از خودرو، ابزارهای با کیفیت بالا است.

 

دزدگیر ماشین

اگر زنگ هشدار اتومبیل شما خراب است، قدیمی است یا وجود ندارد، زنگ خودرو پس از فروش راهی عالی برای جلوگیری از سارقان است. علاوه بر افزایش امنیت، آلارم های جدید، اغلب ویژگی های مناسبی مانند راه اندازی ماشین از راه دور (قبل از گرم شدن خودرو در هنگام سرد شدن!) و ورود بدون کلید را می توانید اضافه کنید. بسته به بیمه نامه شما، ممکن است شرکت بیمه اتومبیل شما به دلیل افزایش حفاظت، تخفیف هایی در حق بیمه شما ارائه دهد، اما وقتی بودجه بندی می کنید، به خاطر داشته باشید که احتمالاً نیاز به نصب حرفه ای دارد.

 

هشدار دهنده و بی حرکت کننده

بسیاری از خودروها مجهز به آلارم های کارخانه جدید هستند، اما اگر خودروی شما نباشد، ممکن است بتوانید یکی از آن ها را تعمیر کنید. صدای آلارام و هشدار دهنده سبب می شود که دزدها بترسند و یا حتی اصلاً سعی نکنند وارد خودرو شوند.

 

مراقبت های اولیه

در بیشتر موارد و کاربردها، فناوری ضد سرقت مجهز به قفل های مرده، قفل مرکزی، دزدگیر، بی حرکت کننده و قفل فرمان برای جلوگیری از دزده شدن ماشین توسط افراد مناسب است. با این حال، لازم به یادآوری است که اکثر خودروها یا با استفاده از کلید اصلی یا توسط فرصت طلبان به سرقت می روند. با رعایت برخی مراحل ساده عقل سلیم می توانید از سوار شدن آسان به سارقان جلوگیری کنید. کلیدهای اضافی را در دسترس دزدان نگه ندارید. حتی می توان از کلید “کیف پول” یا “نوار” برای سرقت وسیله نقلیه استفاده کرد و این کلیدهای باریک و گاهی اوقات پلاستیکی را می توان نادیده گرفت. هیچ چیز را در ماشین به نمایش نگذارید، حتی اگر فکر می کنید برای یک دزد بی ارزش است.

 

هر چیزی که توجه شما را به فضای داخلی جلب کند، احتمال شکستن یک پنجره برای نگاه دقیق تر یا حتی سوار شدن با ماشین را افزایش می دهد. در تامین امنیت خودرو خود هوشیار باشید، ممکن است واضح به نظر برسد، اما اطمینان از بسته شدن و قفل شدن پنجره ها، سانروف و درها در هر بار خروج از خودرو، احتمال سوء استفاده فرصت طلب را کاهش می دهد. برای انتخاب جایی که ماشین خود را رها می کنید، به همین ترتیب است، مناطق روشن و شلوغ، زمان تمرکز سارقان روی ماشین شما را بدون جلب توجه به خود به حداقل می رساند و امکان دزدی و سرقت ماشین و وسایل درون آن کاهش می یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *