نانو نمای ساختمان اصفهان

نانو نمای ساختمان اصفهان

نانو نمای ساختمان اصفهان با دستگاههای صنعتی .همچنین جرم گیری از انواع سنگ ها از جمله خدمات شرکت نظافتی آوای بهار می باشد که دارای تخصص است .

محافظت از نماها ساختمان پیشرفته با نانو 

آلودگی باعث از بین رفتن نمای زیبای ساختمان می شود که باید ساختمان ها را از این آلودگی ها با استفاده از محصول نانو دور کنیم و لازم نباشد هرساله ساختمان هایمان را نظافت کنیم. بیشترین منبع آلاینده ها وجود رطوبت در هوا و همچنین ملات های ساختمانی است.

مهمترین هدف این تحقیق یافتن برخی از پوششهای ضد آب است که می تواند نمای ساختمان را از انواع آلاینده ها محافظت کند. از نظر نظری در اینجا معضلی در مورد هدایت رطوبت وجود دارد. استفاده از پوشش ضد آب ممکن است باعث خسارت قابل توجهی به ملات دیوارهای ساختمان شود زیرا عناصر معماری مورد نیاز در برخی موارد ، خشک می شوند، به ویژه ساختمان های ساخته شده از سنگ تراشی که باید در مدت زمان طولانی خشک شوند. بنابراین مسئله مهم وجود تهویه برای خشک شدن رطوبت در ملات است. استفاده از پوشش های ضد آب ، رطوبت موجود در ملات را در پشت لایه پوشش جدا کرده و منجر به پوسیدگی می شود. مطالعات تجربی ما نشان می دهد که پوشش های نانو  ممکن است به مقاومت در برابر نمای ساختمان در برابر آلاینده ها کمک کند ، به خصوص در معماری با تکنولوژی پیشرفته.

فروش بلوک هبلکس با بهترین قیمت

مزیت های نانو کردن نماهای ساختمان

1.از جرم گیری جلوگیری می کند.
2. نما ضد آب می شود و در برابر روزهای بارانی و برفی مقاوم است
3. دوام نما
4. محافظت کننده از رنگ نمای ساختمان
5. ازسوختگی در برابر اشعه خورشیدی جلوگیری می کند.

6. دارای پوشش دهی بدون رنگ

7.ماندگاری بالا در برابر ذرات معلق

8.ایجاد طیف های سنگی

مصرف انرژی در ساختمان کاهش می یابد.

از نانو در چه نمایی می توان استفاده کرد؟

  • کامپوزیت
  • نمای سنگی
  • نمای سیمانی
  • نمای آجری
  • شیشه ای

نکته:  قبل از نانو کردن ساختمان حتما باید گرد و غبار از روی ساختمان برداشته شود.

قیمت نانو نمای ساختمان اصفهان

قیمت نانو نمای ساختمان، بستگی به هر متر مربع ، مدل نانو نما، رنگ نانو نما و… دارد البته که این محصول مقرون به صرفه می باشد.