لوله بازکنی اصفهان

لوله بازکنی

مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب در هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد وقتی که لوله فاضلاب می گیرد با استفاده از دستگاه ژنراتور که با دینام کار می کند و به برق وصل می شود و این دستگاه دارای یک فنر با متراژ و قطر متفاوت می باشد و با توجه به متراژ لوله فاضلاب که دچار گرفتگی شده است انتخاب می شود و توسط افراد متخصص گرفتگی باز می شود. همزمان با به وجود آمدن فاضلاب ها چگونگی برطرف شدن گرفتگی آن نیز به وجود آمد . از زمانی که لوله های پلی اتلین و پولیکا و سایر لوه ها اختراع شد نیاز به لوله بازکنی اصفهان با دستگاه های پیشرفته به وجود آمد.

لوله باز کنی

دلایل به وجود آمدن گرفتگی فاضلاب

گرفتگی لوه فاضلاب دلایل مختلفی دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • گرفتگی با چربی به دلیل آشپزی های مکرر در ساختمان ها می باشد که این چربی در لوله ها به مرور زمان سفت می شود و باعث گرفتگی می شود.
  • افتادن شی در درون سیفون و لوله ها می باشد که باید توسط افراد متخصص آن شی را بیرون آورند.
  • گرفتگی لوله پشت بام با قیری که در اطراف لوله خارجی که روی پشت بام ها قرار دارد که با تابش آفتاب در تابستان قیر ها آب شده و به درون فاظلاب را پیدا می کند و باعث گرفتگی فاضلاب می شود.
  • گرفتن لوله فاضلاب با گچ و سیمانی که هنگام ساخت آپارتمان استفاده می شود که با آب خوردن و بعد مدت کوتاهی باعث گرفتگی می شود.
  • گرفتگی به خاطر ریختن باقیمانده غذا در سینک ظرف شویی که باعث می شود که باقیمانده غذا که شامل دانه های برنج و روغن غذا و …وارد لوله فاظلاب شود و باعث گرفتگی فاضلاب شود
  • گرفتن لوله فاضلاب با مو به خاطر این که تارهای مو تجزیه نمی شود و پس از مدتی بهم گره خورده و به سایر ضایعات چسبیده و باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود.
  • گاهی اوقات صابون از دست لیز می خورد و داخل فاضلاب می رود و زمان زیادی طول می کشد تا در آب حل شود و باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود.

گاهی افراد برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود از یک محلول لوله بازکنی استفاده می کند که این اصلا خوب نیست چرا که ممکن است مشکل را حل کند ولی با گذشت مدت کوتاهی دوباره دچار گرفتگی می شود و بهتر است برای باز کردن گرفتگی به متخصصین این کار مراجعه کنید. خدمات لوله بازکنی در اصفهان در کمترین زمان و با کادری با تجربه و کارآزموده با سرویس شبانه روزی می تواند به به شما ضمانت دهد که کار شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. با توجه به این که اکثر مناطق دارای سیستم فاضلاب هستند ولی هنوز بعضی از نواحی دارای چاه می باشند که دچار مشکل چاه گرفتگی می شوند تیم مجرب ما در زمینه تخلیه چاه هم آماده خدمت هستند.

همچنین در این مجموعه خدمات تخلیه چاه اصفهان انجام میشود.