نگهداری از کودک اصفهان

شرکت خدماتی اصفهان خدمات نقش جهان که به عنوان بهترین شرکت خدماتی در اصفهان شناخته شده است و کلیه خدمات از جمله نگهداری کودک اصفهان ، نگهدار سالمند اصفهان و کلیه ی خدمات کف سابی  اصفهان و … را در اصفهان انجام می دهد و توانسته است در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست یابد .

یکی از خدماتی که شرکت اصفهان خدمات طی چند دهه فعالیت خود توانسته است به خوبی ان را انجام دهد و از عهده ی آن برامده است ،  خدماتی چون نگهداری کودک اصفهان و نگهداری سالمند در اصفهان است .

در نگهداری از سالمند سعی شده است نیرویی که دراین زمینه به کار می رود علاوه بر تامین کردن خواسته های سالمند بتواند از نظر روانشناسی و اجتماعی با سالمند ارتباط داشته باشد به گونه ایی که این مراقب ها صرفا از جنس مراقبت های بهداشتی و درمانی نیست چرا که بسیاری از سالمند ها از نظر اجتماعی و روانشناسی نیاز به کمک و پرستاری دارند که ما سعی کرده ایم چنین خدماتی را برای سالمندان عزیز پوشش دهیم و رضایت سالمند و همچنین خانواده ی سالمند را به دست آوریم .

نگهداری از سالمند

پرستاری از سالمند به صورت روزانه ، شبانه و همچنین شبانه روزی انجام می گیرد

از جمله وظایف مراقب سالمند درمنزل میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

1-مراقبت و نگهداری از سالمند

2- پیگیری درمان و دادن دارو درتمام ساعات کاری

3- تهیه غذا و دادن غذا

4- رسیدگی به علائق سالمند در اوقات فراغت ( مرور خاطرات- خواندن کتاب – حل کردن جدول و …… )

5- همراهی سالمند در بیرون از منزل

6- رسیدگی به نظافت و استحمام سالمند

7- رسیدگی به نظافت محل زندگی سالمند

شرکت خدماتی اصفهان خدمات سعی کرده است پرستارانی دلسوز و متعهد را برای سالمندان اعزام کند ، پرستارانی که آموزش های لازم جهت نگهداری از سالمند را گذرانده باشند ، هم چنین  خدمات پرستاری به گونه ایی باشد که خانواده ی سالمند در هر زمانی دسترسی به پرستار جهت گرفتن اطلاعات از وی و جویا شدن از حال  سالمند را داشته باشند ، پرستار مهارت های اجتماعی لازم برای برخورد با سالمند و همچنین جلب اعتماد خانواده ی سالمند را داشته باشند . پرستار سالمند باید قابلیت تطبیق با سالمند و سازگاری با وی را داشته باشد و بتواند به خوبی با سالمند کنار بیاید این خصیصه یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که  نگهدار سالمند باید حتما آن را داشته باشد چرا که نگهداری از سالمند نیاز به صبر و تحمل زیادی دارد .