نظافت منزل اصفهان

خدمات که توسط گروه نظافتی شرکت اصفهان خدمات ارائه می شود عبارتند از : تمیز کردن پنجره ها ، شستن درها دیوارها، تمیز کردن سرویس ها و و تمیز کردن سرامیک ها و جرم گیری سرامیک ها در صورت نیاز ، تمیز و مرتب کردن وسایل داخل بوفه، مرتب کردن اطاق ها ،  مرتب کردن  تختخواب ها ، تمیز کردن آشپزخانه و جرم گیری کاشی ها و لوازم دیگر، تمیز کردن کمدها و کابینت ها و دیگر لوازم داخل آشپز خانه ، گرد گیری منزل و لوازم آشپز خانه، تمیز کردن کف و شستن و تمیز کردن راه پله، تمیز کردن لوسترها و کارهایی از این قبیل را می توان از آیتم های نظافت منازل بر شمرد.

توصیه ما به شما این است که قبل از آمدن نظافتجی منزل تمام وسایل لازم از جمله چند دستمال نخی، ظرفی برای خیساندن دستمال‌ ها، چهارپایه، تی و دیگر لوازمی را که مورد نیاز است را آماده کنید و اگر در خانه این وسایل را ندارید، از شرکت ما درخواست کنید تا این وسایل را همراه با کارگر برای شما ارسال کنند .

هم چنین بهتر است قبل از درخواست کارگر از شرکت بر سر هزینه ها با ما به توافق برسید .

تمیزکاری

شرکت های خدماتی قبل از عید بسیار سرشان شلوغ است برای اینکه قبل از عید دچار دردسر نشوید و بتوانید کارگر برای تمیز کردن منزلتان فراهم کنید بهتر از یکماه  قبل با ما تماس بگیرید .

بهترین نظافت کار منزل در شیراز

نیروهای شرکت خدماتی اصفهان خدمات نیروهای هستند که اشنایی کامل با مواد شوینده دارند به گونه ایی که هنگام استفاده از مواد شوینده اسیبی به لوازم و وسایل مشتری وارد نشوند . انتخاب مواد شوینده ی خوب و مرغوب تاثیر فوق العاده ایی در  روند کاری و هم چنین نظافت منازل دارد . در انتخاب مواد شوینده باید به این نکته ها توجه شود که مواد شوینده تاثیر بدی بر محیط نگذارد، تاثیرات سوء بر پوست  نیرو های شرکت نداشته و نیز به سطوح و لوازم اسیب نرساند.

توصیه ی ما برای  بهتر جواب گرفتن شما این است که برای کارهای ظریف از نیروی خانم و برای کارهای سنگین از نیروی اقا استفاده کنید.

قبل از اجرای نظافت منزل بهتراست محلی که قرار است تمیز شود را مشخص کنید مثلا اگر اتاق ها مد نظرتان است ابتدا بایستی اتاق ها را خالی کنید با این کار باعث می شود نیرو ها به راحتی کار خود  را انجام دهند و باعث تسریع روند کاری آن ها می شود .

کلیه امور نظافتی و تمیزکاری توسط شرکت تمیزکاری اصفهان انجام می گیرد .