لوله باز کنی در اصفهان

لوله باز کنی در اصفهان

شرکت خدماتی لوله باز کنی در اصفهان سال ها تجربه ارائه دهنده لوله کشی و لوله بازکنی در خدمت شما می باشد.

 اولین قدم شما همیشه برای پاکسازی مخزن بدون آسیب رساندن به لوله ها و تخلیه چاه ، استفاده از دستگاه مخصوص تخلیه باشد . اما اگر روش های دستی با شکست روبرو شود ، پاک کننده تخلیه مایع می تواند در هزینه های لوله کشی شما صرفه جویی کند.

 خدمات لوله بازکنی

برای تخلیه مواد اضافی که کاملاً راه لوله را مسدود کرده و از طریق آنها آب جریان ندارد (مدت زمان طولانی تری که برای پاک سازی چنین انسدادهایی لازم است ، باعث آسیب رساندن به لوله ها شود) ، محلول های مبتنی بر مواد شیمیایی یا آنزیمی در تخلیه زباله های نیمه مسدود موثر هستند. با این وجود پاک کننده های مختلف تخلیه دارای فرمول بندی و کاربردهای متمایز هستند و برخی خطرات نیز دارند ، بنابراین به خواندن ادامه دهید.

ما تمامی مشکل های گرفتگی لوله خانه شما از جمله ( رفع گرفتگی فاضلاب ، رفع گرفتگی لوله ها منازل ، شرکتها ، ترکیدگی لوله ، لجن زدایی و..) را بدون محلول و خطر برایتان انجام می دهیم.

چه مواردی  نشان می دهد که چاه گرفته است؟

تخلیه نشدن آب در سینک ظرفشویی

راه افتادن بوی بد در ساختمان

کاهش سرعت در تخلیه آب در ظرفشویی و روشویی ها

قیمت لوله بازکنی در اصفهان

روش فنر زنی: این فنر بسیار انعطاف پذیر است و آلیاژ با کیفیتی دارد.

تعداد فنر زنی: معمولا هرچه فنرزنی بیشتر باشد گرفتگی زودتر باز می شود.

طول لوله فاضلاب: اندازه و سایز لوله های فاضلاب بین 2 تا 16 یا 15 تا 45 سانتی متر دارد.

نوع سختی گرفتگی لوله ها: بستگی به نوع مواد ضایعی که در مسدود شدن لوله ها نقش دارد مانند (ذرات درشت و کوچیک )

انواع تمیز کننده ها

سه نوع پاک کننده تخلیه مایع وجود دارد که هر کدام برای مکان های مختلف تخلیه و انواع مختلف لوله ها و گرفتگی ها مناسب هستند. نوع و سن لوله های شما باید در گزارش بازرسی منزل ذکر شود. برای تعیین نوع گرفتگی ، درب تخلیه را جدا کنید (در صورت وجود) و دهانه تخلیه را با یک چراغ قوه بازرسی کنید. مسدود شده در نزدیکی دهانه به راحتی می تواند ضایعاتی مانند مو ، کاغذ و غیره شناخته شود

نکته: اگر گرفتگی عمیق تر است ، براساس محل گرفتگی حدس بزنید (سینک ظرفشویی آشپزخانه آهن ربا برای غذا و چربی است ، حمام و وان ها اغلب مو و صابون جمع می کنند و توالت محصولات کاغذی را به خود جلب می کند) همچنین می توانید یک دوربین تخلیه را از طریق لوله اجرا کنید و تصاویر حاصل را بررسی کنید تا نوع گرفتگی را تعیین کنید.

پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

باید ار ریختن مواد زائد و اشیاء کوچک در فاضلاب نهایت دقت را داشته باشید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و لوله بازکنی

دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی

ریختن باقی مانده مواد غذایی

انداختن مو در راه آب

پاک کننده های تخلیه آنزیمی

پاک کننده های تخلیه آنزیمی حاوی باکتری های تولید کننده آنزیم مانند باسیل هستند که از مسدود شده تغذیه می کنند. آنها برای استفاده ماهانه طراحی شده اند تا از گرفتگی جلوگیری کنند و همچنین می توانند گرفتگی های متشکل از مواد نرم مانند مو یا کاغذ را پاک کنند ، اما از نظر سفت و سخت تر مانند روغن یا کف صابون نیستند. حتی در مسدود شدن ضایعات نرم پاک شدن آنها ممکن است 24 ساعت طول بکشد. فرمولاسیون های معمول ملایم آنها برای لوله های تخلیه پلاستیکی و فلزی جدید و قدیمی در سینک ها ، دوش ها ، وان ها و توالت ها خورنده نیستند. آنها معمولاً عاری از سموم مضر و مواد تحریک کننده پوست چشم هستند ، بنابراین معمولاً نیازی به تجهیزات محافظتی نیست.

لوله بازکنی در اصفهان

پاک کننده های تخلیه سوز آور

پاک کننده های تخلیه سوز آور ساخته شده با مواد شیمیایی قلیایی مانند هیدروکسید سدیم ، مواد مسدود شده در یک فاضلاب را به ماده ای صابون مانند تبدیل می کنند که در زیر آب ساده حل می شود. آنها در از بین بردن مواد غذایی ، چربی و صابون از ظرف های ظرفشویی ، دوش یا وان بهتر هستند معمولاً ظرف 30 دقیقه ، هرچند بیشتر آنها برای استفاده در توالت ها طراحی نشده اند زیرا محصولات کاغذی را نیز اداره نمی کنند. آنها برای استفاده در لوله های پلاستیکی یا فلزی جدید (کمتر از 20 سال) ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا مس ایمن در نظر گرفته شده اند. از استفاده از آنها در پلاستیک بیش از 20 سال (که می توانند نرم کنند) ، در لوله های فلزی قدیمی یا لوله های با هر سن ساخته شده از برنج ، کروم آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه ، که باعث لکه دار شدن یا خوردگی آنها می شود ، خودداری کنید. گرچه سمیت کمتری نسبت به پاک کننده های اسیدی دارند (و معمولاً بدون بو هستند) اما با تماس یا استنشاق می توانند باعث سوختن پوست یا تحریک چشم یا بینی شوند ، بنابراین از ماسک تنفسی ، عینک ایمنی ، لباس های پوشاننده پوست و دستکش های ساخته شده از ماده شیمیایی استفاده کنید مواد مقاوم مانند بوتیل هنگام دست زدن.

پاک کننده های تخلیه اسیدی

پاک کننده های تخلیه اسیدی ساخته شده از اسید سولفوریک یا هیدروکلریک به اندازه کافی قدرت دارند تا موهای سنگین ، غذا ، چربی ، کف صابون یا گرفتگی های پایه کاغذی را در 15 دقیقه یا کمتر پاک کنند. پاک کننده های تخلیه اسیدی به طور کلی برای لوله های پلاستیکی یا فلزی جدید (به عنوان مثال مس) در مخازن سینک ، وان ، دوش و توالت ایمن هستند. از آنها در لوله های قدیمی پلاستیکی یا فلزی یا لوله های قدیمی استفاده از آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ یا فولاد گالوانیزه استفاده نکنید. در صورت استنشاق ، آنها توانایی سوزاندن پوست و تحریک چشم و ریه ها را دارند، بنابراین در هنگام دست زدن به تجهیزات ایمنی ماسک تنفسی ، عینک ایمنی ، لباس های پوستی و مقاوم در برابر مواد شیمیایی ضروری است.

نکاتی درباره استفاده از تمیز کننده تخلیه

این دستورالعمل ها را برای استفاده ایمن و موثر از پاک کننده تخلیه استفاده کنید.

 همیشه دستورالعمل ها را بخوانید و آنها را دنبال کنید ، به مقادیر خاص و زمان سکونت پایبند باشید. هرگز هر نوع پاک کننده تخلیه را بیشتر از حداکثر زمان سکونت درون تخلیه نگذارید. به خصوص پاک کننده های شیمیایی می توانند حرارت کافی را برای ذوب شدن لوله ها یا ترکاندن کاسه های توالت چینی تولید کنند ، اگر خیلی طولانی بمانند.

 فقط از پاک کننده های سوزاننده یا اسیدی در اتاق هایی که تهویه خوبی دارند استفاده کنید. فن های اگزوز و یا پنجره های باز را روشن کنید تا گردش هوا افزایش یابد. هنگام ریختن تمیز کننده تخلیه ، همیشه بیرون از وان ها یا دوش ها بایستید.

 در حالی که درپوش تخلیه را برداشته اید ، تمیز کننده تخلیه را تا حد ممکن به آرامی و با سرعت در درون فاضلاب مسدود شده بریزید. اگر از پاک کننده سوزننده استفاده می کنید ، از قرار دادن آن در معرض سطوح سنگ طبیعی اطراف یک فاضلاب (به عنوان مثال ، یک سینک گرانیتی) خودداری کنید ، تا از قلم زنی آن جلوگیری کنید. به همین دلیل ، اجازه ندهید پاک کننده های اسیدی با سطوح غیر مقاوم در برابر اسید تماس بگیرند (به عنوان مثال ، کف دوش مرمر یا سینک ظرفشویی استیل). برخی از پاک کننده های شیمیایی توصیه می کنند که یک لایه نازک از ژله نفتی را روی ناحیه سطوح فلزی اطراف فاضلاب قرار دهید تا از تغییر رنگ و آسیب آن جلوگیری کند.

هرگز پاک کننده های تخلیه را با سایر تمیز کننده های خانگی یا تجاری مخلوط نکنید. واکنش شیمیایی حاصل از آن می تواند گاز سمی یا انفجار ایجاد کند. هر پاک کننده باقیمانده را با دمای توصیه شده در دستورالعمل های سازنده با آب بشویید این موارد از خدمات لوله باز کنی در اصفهان می باشد.